Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

10ο Δ. Σ. Ελευσίνας - Υποδοχή Πρώτης Τάξης με τραγούδι από τους δασκάλους μας - Καλή Σχολική Χρονιά


Υπό τους ήχους της μουσικής του Μίκη Θεοδωράκη που ακουγόταν από τα μεγάφωνα του σχολείου μας, έγινε η προσέλευση των παιδιών στο σχολείο μας για την πρώτη μέρα της φετινής σχολικής χρονιάς. 

Στη συνέχεια ακολούθησε ο καθιερωμένος Αγιασμός με την παρουσία του
Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής, Ιωάννη Κάππου.

Μετά την αποχώρηση των παιδιών, όλοι οι δάσκαλοι, τραγουδήσαμε ένα τραγούδι στα φετινά πρωτάκια μας για να τα καλωσορίσουμε στο σχολείο μας. 

Τους στίχους του τραγουδιού διασκεύασε και προσάρμοσε ο κύριος Μουσικός του σχολείου μας, Δημήτρης Ανδρώνης, προσαρμόζοντας όλα τα ονόματα των παιδιών στο ρυθμό του τραγουδιού.

Το μόνο που είχαν να κάνουν τα μικρά μας ήταν, στο άκουσμα του ονόματός τους, να σηκώνουν ψηλά το χάρτινο μπαλονάκι που κρατούσαν.

Οι δάσκαλοι του 10ου, με τη χαρά που μόνο το τραγούδι μπορεί να προσφέρει και γεμάτοι αισιοδοξία ξεκινούν και φέτος το ωραίο ταξίδι της γνώσης μαζί με τα παιδιά.

Καλή σχολική χρονιά! 

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τους διασκευασμένους στίχους του τραγουδιού καθώς κι ένα βίντεο από το δρώμενο.

Ένας ίσον κανένας
Φοίβος Δεληβοριάς

Καλωσόρισμα της Α’ Δημοτικού
13 Σεπτεμβρίου 2021 - 10ο Δ. Σ. Ελευσίνας


Ένας ίσον κανένας, κανένας ίσον μηδέν
Γιατί να μένεις μόνος σου όταν υπάρχει παρέα εδώ
Οδός Κορονοπόλεως και λουλούδι ουδέν
Μα κάτι γύρω ανθίζει κι ανθίζει όταν μαζί σ’ έχω εγώ

Έχω εγώ μαζί τον Δημήτρη
Έχω εγώ μαζί και τον Γιώργο
Έχω εγώ μαζί τη Δανάη
Τη Βασιλική με τον Στάθη
την Ιόλη με τον Ανδρέα
πως μ’ αρέσει η μουσική

Λα λα λα …

Ένας ίσον κανένας έλα μαζί μας κι εσύ
Γιατί να μένεις μόνος σου όταν υπάρχουμε όλοι εδώ
Σκηνή θα γίνει ο δρόμος και στο σχολείο μαζί
Κι αν κάτι σας τρομάξει, θα έρθω και θα το διώξω εγώ

Γιατί έχω την Αριστέα
τον Ορέστη και τη Μαρία
την Χρυσάνθη, τον Στυλιανό
Τον Αλέξανδρο, την Ελένη
και την Δέσποινα με τον Πάνο
έχω και τον Κωνσταντίνο

Αναστασία, Σπύρος, Ουζέιρ και Σοφοκλής
Αθανασία και Ιωάννα κι ο Ραφαήλ είν’ εδώ
Άλβιο, Χρήστο, Άννα
Καλομοίρα, Άννα


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου